söndag 22 mars 2009

Time out - nu officiellt

Idag har jag bestämt mig. Jag tar en officiell timeout på den här bloggen. Jag har varken haft tid att se Arsenal eller att skriva om Arsenal. Därför hänvisar jag alla trogna läsare (hur många ni nu är, två eller tre?) att läsa mina alster på min personliga blogg istället. Där blir det oftare uppdaterat och jag hoppas att ni kan vänja er med tanken att Arsenal inte är exakt allt i mitt liv.

Om ni ändå skulle slås av en absurd abstinens, så vill jag rekommendera er att läsa mina tidigare verk jag skrivit här. Jag kommer inte stänga bloggen, bara sluta skriva. Jag hoppas att ni har haft det lika roligt som jag, och att ni kanske finns med vid en eventuell fortsättning senare i tiden.

Tack för allt stöd jag har fått, och jag hoppas att det har varit lika kul för er som det har varit för mig.

1 kommentar:

Pappa B sa...

Morrn!
Du har en fin blogg och nu undrar jag varför du aldrig hälsar på hos mig?
pappa B

PS: Berätta lite om Södermalm